Посоката на въртене не се сменя заради телове, мрежи и каквото има там вътре и инерционни и там други сили които им действат. Това е препоръката на специалистите. Ако се обърне няма да стане нещо кой знае какво. Като си купувате гуми втора употреба не знаете как са се въртели. Но при нови е добре да се спазва.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Размяна на местата на гумите-въпрос ?
Collapse
X
-
За посоката разбрахме ! Дай сега да видим на колко хиляди км се прави това.Понеже един за сезон може и 1000 км да направи но друг може и 20000 кмAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеЗа посоката разбрахме ! Дай сега да видим на колко хиляди км се прави това.Понеже един за сезон може и 1000 км да направи но друг може и 20000 км
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ако е нервен шАфьора може и по-голяма разлика да направи в грайфера между предни и задни.
Комерсиалното е всеки сезон,като се водим от още по-комерсиалното,че си караме по един и същи начин колата. Аз моите не ги въртях две години и гумаджията ми се скара, завъртя гисега 2 години така да ги изжуля равномерно
Sent from my SM-G920F using TapatalkДве неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНа всеки 8 - 10К. На по-малко, не вреди.Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
това е в книжката на 156
Моите са някъде 9200 км утре действам,че днес само писанеLast edited by eproHD; d.m.y г., 19:53.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
предна лява - отзад от дясно и т.н., отпред от ляво - отзад отляво нищо не става, освен винаги по-големия грайфер да е отпред. Загубва се равномерното износване на страничните грайфери / вътрешна-външна част/.Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
Peugeout 2.2 HDI 133+++
Alfa 159 +++ next
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеАха те това е истината ! lordliness беше прав ! Къде беше до сега,че трябваше да изпишем една каруца страници по темата
Моите са някъде 9200 км утре действам,че днес само писане
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеАха те това е истината ! lordliness беше прав ! Къде беше до сега,че трябваше да изпишем една каруца страници по темата
Моите са някъде 9200 км утре действам,че днес само писане...но понеже пусна мухата за "втората" схема,която всеки е чувал,виждал или чел,та трябваше малко да се разисква около нея,защо не трябва,причини,последствия....все важни неща.
156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеАми още във втория пост го има отговора...но понеже пусна мухата за "втората" схема,която всеки е чувал,виждал или чел,та трябваше малко да се разисква около нея,защо не трябва,причини,последствия....все важни неща.
Няма ли поне 3 страници джабала-джубала........не си е работа
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТой го каза, аз ти го потвърдих. Има само още едно важно нещо - сходимостта на ходовата част
---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:35 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАааа - тя една тема само с 2 поста тук не минава
Няма ли поне 3 страници джабала-джубала........не си е работа
Гледам също така на никой не му стиска да противоречи на BO в неговия отговор по тематаLast edited by eproHD; d.m.y г., 20:46.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Ще се пробвам да дам няколко примера:
http://www.michelinman.com/US/en/saf...-rotation.html
http://www.bridgestone.com.au/tyres/.../rotation.aspx
http://www.kumhousa.com/tire/basics/tire-rotation
http://www.firestonecompleteautocare...r-road-rubber/
http://www.hankooktire.com/global/ti.../rotation.html
http://www.bfgoodrichtires.ca/tires-...-rotation.page
http://us.coopertire.com/Tire-Safety...-Rotation.aspx
http://www.gmc.com/certified-service...alignment.html
http://www.tirerack.com/tires/tirete....jsp?techid=43
http://www.artofmanliness.com/2009/1...our-car-tires/
http://www.tirebuyer.com/education/t...ation-patterns
http://tires.canadiantire.ca/en/info.../tireRotation/
http://www.motorweek.org/features/go.../tire_rotation
http://www.tiresafety.com/maint/maint_content.asp
http://www.tirereview.com/even-awd-v...ire-rotations/
https://www.tireindustry.org/tire-ma.../tire-rotation
Не знам колегата какви "специалисти" слуша. Научил съм се никога да не слушам такива "специалисти", които предават един мит от уста на уста, без да знаят техническото изискване зад такъв вид въртене. А такова обяснение за телове и т.н. е най-лесното и повърхностното, което може да се даде, като не знаеш нищо друго.
Та съвета, който аз бих дал е точно обратния - ако искате гумите да са ви в топ състояние, и самата шарка го позволява, винаги въртете гумата по мостове и по страна на въртене. Обяснил съм бегло и физическата причина зад тази препоръка.
Та както знаем всяко правило трябва да има изключение. И в това изключение силно влиза БМВ да кажем, като тяхната препоръка е ясна - въртене на гумите не трябва да се случва.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЩе се пробвам да дам няколко примера:
http://www.michelinman.com/US/en/saf...-rotation.html
http://www.bridgestone.com.au/tyres/.../rotation.aspx
http://www.kumhousa.com/tire/basics/tire-rotation
http://www.firestonecompleteautocare...r-road-rubber/
http://www.hankooktire.com/global/ti.../rotation.html
http://www.bfgoodrichtires.ca/tires-...-rotation.page
http://us.coopertire.com/Tire-Safety...-Rotation.aspx
http://www.gmc.com/certified-service...alignment.html
http://www.tirerack.com/tires/tirete....jsp?techid=43
http://www.artofmanliness.com/2009/1...our-car-tires/
http://www.tirebuyer.com/education/t...ation-patterns
http://tires.canadiantire.ca/en/info.../tireRotation/
http://www.motorweek.org/features/go.../tire_rotation
http://www.tiresafety.com/maint/maint_content.asp
http://www.tirereview.com/even-awd-v...ire-rotations/
https://www.tireindustry.org/tire-ma.../tire-rotation
Не знам колегата какви "специалисти" слуша. Научил съм се никога да не слушам такива "специалисти", които предават един мит от уста на уста, без да знаят техническото изискване зад такъв вид въртене. А такова обяснение за телове и т.н. е най-лесното и повърхностното, което може да се даде, като не знаеш нищо друго.
Та съвета, който аз бих дал е точно обратния - ако искате гумите да са ви в топ състояние, и самата шарка го позволява, винаги въртете гумата по мостове и по страна на въртене. Обяснил съм бегло и физическата причина зад тази препоръка.
Та както знаем всяко правило трябва да има изключение. И в това изключение силно влиза БМВ да кажем, като тяхната препоръка е ясна - въртене на гумите не трябва да се случва.
Аз погледнах само първия. Там дават същата ротация, която ти считаш за неправилна. Останалите не съм ги гледал.
PS:
Всъщност не съм догледал. Предните отиват задни без да си сменят страните а задните отиват предни по диагонал, както си казал в предишния си пост.
ИнтересноLast edited by ecotronic; d.m.y г., 22:10.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment